Stephanie Valkenburg en Emma de Vries nieuwe ‘experience creators’ bij Check-in PR

Per september zijn er twee nieuwe experience creators verwelkomt in het team. Allebei net afgestudeerd van het hbo en klaar om te groeien in de belevingsbranche. 

Met het vertrek van Mabel en de komst van deze twee nieuwe aanwinsten gaat Check-in PR met een verfrissende blik verder in de belevingsbranche. Wij hopen dat jullie snel kennis zullen maken met dit nieuwe powerteam!

De weg naar Check-in PR - Emma

Tijdens een tussenjaar in Londen kwam Emma tot de conclusie dat zij erg geïnteresseerd is in reizen. Deze passie heeft ertoe geleid dat zij haar opleiding Toerisme en Management op Breda University startte in 2018. Hier heeft zij in vier jaar tijd veel kennis opgedaan van verschillende thema's rondom toerisme, de belevingsbranche en veel andere leerzame onderwerpen. Tijdens deze opleiding heeft ze stage gelopen bij een content marketingbureau waar zij haar passie voor het schrijven van pakkende teksten ontdekte. Na het afronden van haar opleiding is de zoektocht naar een uitdagende en inspirerende baan van start gegaan. Sinds september heeft Emma zich bij het Check-in PR team gevoegd waar ze zich bezig zal gaan houden met het creëren van bijzondere ervaringen.

Een afspraak maken met Emma? Neem contact met haar op via emma@checkinpr.nl.

De weg naar Check-in PR - Stephanie

Tijdens haar hbo-opleiding Media & entertainment management kwam Stephanie achter haar interesse in de media. Daarnaast heeft ze ook altijd al een liefde gehad voor reizen én dit jaar mocht ze haar droom waarmaken om voor een paar maanden in het buitenland te wonen. Zo is ze voor haar afstudeerscriptie naar Curaçao gegaan, daar heeft ze ervaring opgedaan met het creëren van content. Met de ervaring die ze heeft opgedaan tijdens haar studie heeft ze sinds september een goede start kunnen maken bij Check-in PR. 

Een afspraak maken met Stephanie? Neem contact met haar op via stephanie@checkinpr.nl.

Over Check-in PR
Check-in PR is een Content PR bureau dat zich richt op de ‘belevingsbranche’  en is in april 2015 opgericht door Peter de Jonge en Eline van Nunen. Het bureau creëert PR strategieën en content op maat voor uiteenlopende opdrachtgevers in de ‘experience industry’: van toeristische bestemmingen en hotels tot interieurconcepten, lifestyle merken, start-ups en events. Afhankelijk van opdracht of project checkt een team van externe experts bij het bureau in om samen een unieke beleving neer te zetten.

Voor meer informatie zie checkinpr.nl of volg Check-in op Facebook of Instagram