Turkish Airlines bereikt mijlpaal met 20 miljoen Miles&Smiles leden

 

Turkish Airlines heeft een belangrijke mijlpaal bereikt met haar Miles&Smiles loyaliteitsprogramma. Het programma verwelkomde onlangs het 20 miljoenste lid, waarmee 35 jaar van groei en innovatie sinds de lancering in 1989 wordt gevierd.

©SavoieMontBlanc-1duvetpour2

Met het ledenprogramma kun je Miles verdienen door vluchten te boeken bij Turkish Airlines en partnermaatschappijen binnen de Star Alliance. Daarnaast kunnen leden Miles verzamelen via co-branded creditcarduitgaven en bij een breed scala aan partners van Turkish Airlines in sectoren zoals accommodatie, toerisme, autoverhuur en technologie. Deze Miles kunnen worden ingewisseld voor economy- en business class tickets op vluchten van Turkish Airlines en voor Star Alliance-leden of extra bagagevrijstelling, stoelkeuze en diverse andere diensten die de vliegervaring verbeteren.

 

Leden van Miles&Smiles kunnen hun Miles ook besteden via het online platform www.shopandmiles.com, dat actief is in 19 landen. Hier kunnen leden cadeaubonnen aanschaffen, Miles omzetten in punten van partners of direct online betalen met Miles bij meer dan 100 vooraanstaande merken. Sinds de oprichting heeft Miles&Smiles meer dan 20 miljoen tickets uitgegeven, wat de populariteit van het programma onder reizigers benadrukt.

 

Ter gelegenheid van deze mijlpaal verklaarde Prof. Ahmet Bolat, voorzitter van de Raad van Bestuur en de Uitvoerende Commissie van Turkish Airlines: "Onze passagiers staan centraal in alles wat we doen. Het bereiken van 20 miljoen leden is een belangrijke mijlpaal die zowel onze toewijding aan innovatie als het vertrouwen en de loyaliteit van onze leden onderstreept. "We blijven ons inzetten om de reiservaring van onze gasten te verbeteren en kijken ernaar uit om in de toekomst nog meer innovatieve functies en beloningen aan het Miles&Smiles-programma toe te voegen."

 

Miles&Smiles werkt wereldwijd samen met meer dan 300 merken, waaronder Booking.com, Marriott, Enterprise, Apple, Ikea, Sephora en Ticketmaster.
Over Turkish Airlines

Turkish Airlines, opgericht in 1933 met aanvankelijk vijf vliegtuigen in de vloot, beheert nu een indrukwekkende vloot van 456 vliegtuigen, zowel voor passagiers als vracht. De luchtvaartmaatschappij biedt wereldwijde connectiviteit naar 364 bestemmingen, verspreid over 133 landen. Meer informatie over Turkish Airlines is te vinden op de officiële website www.turkishairlines.com of op de sociale media, waaronder Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn en Instagram.

 

Over Star Alliance

Het Star Alliance-netwerk werd in 1997 opgericht als 's werelds eerste echte mondiale luchtvaartalliantie. Het fundament van deze alliantie rust op een klantgericht waardeoordeel van wereldwijd bereik, internationale erkenning en excellente service. Sinds de oprichting heeft Star Alliance zich ontwikkeld tot het grootste en meest uitgebreide luchtvaartnetwerk, met een specifieke focus op het verbeteren van de totale klantervaring gedurende het gehele traject van de alliantie.

 

De aangesloten luchtvaartmaatschappijen zijn: Aegean Airlines, Air Canada, Air China, Air India, Air New Zealand, ANA, Asiana Airlines, Austrian, Avianca, Brussels Airlines, Copa Airlines, Croatia Airlines, EGYPTAIR, Ethiopian Airlines, EVA Air, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Scandinavian Airlines, Shenzhen Airlines, Singapore Airlines, South African Airways, SWISS, TAP Air Portugal, THAI, Turkish Airlines en United. Het Star Alliance-netwerk biedt momenteel meer dan 10.000 dagelijkse vluchten naar bijna 1.200 luchthavens in 184 landen. Bovendien worden aanvullende aansluitende vluchten aangeboden door Star Alliance Connecting Partners, Juneyao Airlines en THAI Smile Airways.

 

Fotocredits: Turkish Airlines